21/11/09

Multitasking

Έχετε παρατηρήσει πως έχουν αλλάξει τα δεδομένα στα όσα κάνουμε ή προσπαθούμε να κάνουμε ακριβώς την ίδια στιγμή; Είναι σημείο των καιρών άραγε; Αναρωτήθηκα για πρώτη φορά πριν μερικά χρόνια βλέποντας τα παιδιά και τους έφηβους που στην πιο απλή περίπτωση ακούνε μουσική και διαβάζουν. Στην πιο πολύπλοκη μορφή, ακούνε μουσική, διαβάζουν, μιλάνε στο τηλέφωνο, μιλάνε στο MSN, παίζουν κάποιο παιχνίδι στο κομπιούτερ, και βλέπουν και τηλεόραση. Ξέχασα τίποτα; Τουλάχιστον 2-3 να μην πω 4 δραστηριότητες συγχρόνως εν εξελίξει. Τις παρακολουθούν όλες άραγε με τον ίδιο τρόπο και την ίδια προσοχή; τις φέρνουν σε πέρας με ίδιο καλό αποτέλεσμα;
multitasking
Εμείς; οι πιο μεγάλοι; Ακολουθούμε τα ίχνη τους. Μη μου πείτε ότι δεν κάνετε πάνω από 2 δραστηριότητες συγχρόνως γιατί δεν θα σας πιστέψω. Απλά μάλλον δεν το συνειδητοποιείτε.  Το πιο απλό, να οδηγούμε και να μιλάμε στο τηλέφωνο. Να ψωνίζουμε και να ακούμε μουσική. Να γράφουμε εδώ και να γράφουμε και κάτι επαγγελματικό. Λίστα ατέλειωτη με 2-3-4 παράλληλες δραστηριότητες. Εχω τσεκάρει τον εαυτό μου να κάνει παράλληλα τουλάχιστον 5 πράγματα. Εννοείται όχι με την πρέπουσα προσοχή. Ούτε με την συγκέντρωση που απαιτείται. Ομως απλά καθημερινά πράγματα. Το γιατί είναι άλλο post από μόνο του. 
Για να δούμε πόσοι από εμάς, γράφουν στο blog, την ώρα που βοηθάνε το παιδί τους στην ορθογραφία, βάφουν νύχια, μιλάνε στο τηλέφωνο, μαγειρεύουν, βλέπουν τηλεόραση και κλείνουν εισητήρια για το σινεμά ταυτόχρονα.

36 σχόλια:

happypepper είπε...

Έγραφα σχόλιο πεντακόσιες ώρες και ΣΒΗΣΤΗΚΕ!
Βαριέμαι να το ξαναγράψω. φεύγω, και όταν σκεφτώ κάτι που αξίζει, θα επανέλθω.

Coffeemug είπε...

καλή βόλτα Πιπέρη, μη σκέφτεσαι και πολύ, απόλαυσε τους 23 βαθμούς. Εγώ θα είμαι στους 2 την επόμενη βδομάδα.

Ανώνυμος είπε...

Α καλά... μην σου πω ότι γράφω και την ώρα που είμαι πάνω από την κατσαρόλα!

nikos είπε...

Καλημέρα............
Πολύ καλό το θέμα σου......
Η γρήγορη εποχή μας χρειάζεται και γρήγορες κινήσεις, πολλές την ίδια στιγμή....
Κάποια στιγμή θα σου πω τι δουλειά κάνω και θα καταλάβεις γιατί εννοώ αυτά που λέω..... ένα θα σου πω: στο αντικείμενο της δουλειάς μου εχω όχι 1 οθόνη αλλά "4".....
Καλό σου μεσημέρι!!!!!

Υ.Γ.εγώ τα πήγα καλά τώρα;

happypepper είπε...

Kai πού θα πάς αν επιτρέπεται;

Coffeemug είπε...

MpinelikoMistress, βάλε και το βερνίκι νυχιών δίπλα στην κατσαρόλα και το laptop. :)

niko καλά το πήγες, όλο ευθεία τώρα και θα το πετύχεις. Τουλάχιστον εσύ δεν έχεις το βερνίκι δίπλα στις 4 οθόνες. Ούτε κατσαρόλα. Καλά είσαι.

happypepper επιτρέπεται :) Βερολίνο αν και δείχνει ότι το γλύτωσα το 2. Πάω για 6. Η προηγούμενη ανάρτηση τελικά χάθηκε στην Μαύρη Τρύπα;

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Κλασικά κάνω πάνω απο 2-3 πράγματα συγχρόνως πχ αυτη τη στιγμή μαγειρεύω,είμαι man και skype,μπλογκ μου και άλλων...κάτι ξέχασα...αν ναι fb

Καλώς σε βρήκα :)

Coffeemug είπε...

και λοιπόν, μήπως μαγειρεύεις linguine; πρόσεχε μην το κάψεις!
καλώς όρισες :)και αμα έρθεις κι απ΄τη γειτονιά μας κράτα και κανένα ταπεράκι.

kanivallos είπε...

Λοιπόν, αυτή τη στιγμή αναπνέω, ξύνω τους δίδυμους σάκους διαιώνισης του είδους μου (έχω χαρακτηριστεί είδος προς εξαφάνιση από τη IUCN), αερίζομαι, χασμουριέμαι, μασάω τσίχλα, πίνω καφέ και εκτελώ εργασίες ανασκαφής στη ρινική μου κοιλότητα, ενώ ταυτόχρονα πληκτρολογώ τα άπαντα μου στο μπλογκ σου.

Coffeemug είπε...

διαφωτιστικότατο!

happypepper είπε...

Βερολίνο!
Σούπερ! Δεν έχω πάει και θέλω να πάω. Ξεκίνησα τη σεζόν προγραμματίζοντας διάφορα, και μετά, ως αναμένετο, έπεσαμε τα μούτρα στη δουλειά κ τα ανέβαλλα όλα.
Τώρα ξανάβαλα τα προγράμματα στο τραπέζι κ σχεδόν έχω κλείσει μια Βουδαπέστη 5ήμερο χριστούγεννα, ενώ επεξεργάζομαι ένα ΚάΙρο το φεβρουάριο...

founio είπε...

Καλημέρα. ΄Εχεις δίκιο. Αναγκαζόμαστε να προσαρμοστούμε για να προλάβουμε τη ταχύτητα της εποχής.

Πολύ ωραία παραλλαγή της Γκουέρνικας επέλεξες.

Coffeemug είπε...

Ούτε εγώ έχω πάει ποτέ και λέω να το κάνω τώρα που έχω λίγο χρόνο. Ωραία και τα δύο που θα πας. Καλά μας ταξίδια λοιπόν. Γεμίζει το κεφάλι, το μυαλό. Τα μάτια χορταίνουν εικόνες.

Coffeemug είπε...

founio καλή σου μέρα! σήμερα ειδικά λέω να μην τρέξω. Τί λές κι εσύ;

Ανώνυμος είπε...

Σωστήηηηη! Μην μου πέσει ασετόν μόνο μέσα στο φαγητό και δηλητηριάσω το σύμπαν!...

Coffeemug είπε...

Δίπλα στην κουτάλα έχεις ακουμπήσει και τη Νεκρή Σαιζόν μήπως;

Ανώνυμος είπε...

Μηπως απλά η καθε εποχή έχει και τη δική της ταχύτητα...;;;;

Coffeemug είπε...

και τη δική της ταχύτητα και τα δικά της γνωρίσματα και αυτό ακριβώς είναι το μαγικό! Φαντάσου να ήταν πάντα όλα ίδια;

Μaya είπε...

λοιπόν, επιτέλους καταφέρνω να γράψω ένα σχόλιο!
το έχω αναβάλει αρκετές φορές γιατί βλέπω και βίντεο, κάνω εργασία για το σχολείο, μιλάω στο τηλέφωνο,γράφω σχόλια, ...!

pinelopi είπε...

Καλως σε βρήκα κι εγώ.Πολύ σωστή η παρατήρηση. Το έχω σκεφτεί πολλές φορές, ούσα πολυάσχολη, και έχω καταλήξει ότι, μόνο το σεξ...μονοπωλεί το ενδιαφέρον μου!!!

Coffeemug είπε...

Maya το βρήκε η pinelopi. Τί είναι αυτό το ένα που κάνουμε μόνο του. Επιτέλους! Δεν το είχα σκεφτεί. Αλλά έτσι ακριβώς. Πρέπει να το εφαρμόσουμε άμεσα.
Καλημέρα κορίτσια!

kalo paidi alla... είπε...

Χαχα! Πόσο δίκιο έχεις..κι εγώ μια ζωή τα ίδια κάνω..μικρός διάβαζα, άκουγα μουσική και έπαιζα κομπολόι ταυτόχρονα. Πολλές φορές βλ΄πεω μπάλα με κλειστό ήχο, ακούω μουσική, γράφω στο βλογ μου και έχω και την κιθάρα μου στα γόνατα..όσο για τη δουλειά απορώ κι εγώ πώς τη βγάζω με τόσα παραθύρια ίντερνετ και τσατ ανοιχτά όλη μέρα!

Coffeemug είπε...

Kalo paidi διάβαζα τα chat εν ώρα δουλειάς ακριβώς χτες.Οτι πινεις, στείλε, γιατί δυσκολεύομαι σήμερα

kanivallos είπε...

"μόνο το σεξ...μονοπωλεί το ενδιαφέρον μου!!!"

Τι κρίμα, πρέπει να κάνω κάτι λάθος τόσο καιρό, διότι παράλληλα οσφρίζομαι, γεύομαι, αισθάνομαι, κρυφοφαντασιώνομαι, παρατηρώ, εκστασιάζομαι...και λοιπές δευτερογενείς αντιδράσεις, που μάλλον θα πρέπει να τις κόψω, προκειμένου να "αφοσιωθώ" στη συγκεκριμένη αποκλειστική χρήση.

Coffeemug είπε...

Κανίβαλλε, πόσο διαφορετικό αυτό που γράφεις τώρα σε σχέση με το προηγούμενο. Το προτιμώ. Το πρώτο με κάνει να θέλω να αμυνθώ.
Από τη μια μας προσγείωσες απότομα και μετά μας απογείωσες.
Όλα αυτά μαζί, αισθήσεις, αντιδράσεις, γεύσεις,ακούσματα, συναισθήματα.

Ομως μιλούσα για όσα πρακτικά και γήινα, εκούσια επιλέγουμε να κάνουμε ταυτόχρονα.
Καλή σου μέρα.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα σου.
Ευχαριστούμε πολύ για το σχόλιό σου στο μπλογκ μας.
Πολύ ωραία ανάρτηση!

kanivallos είπε...

Οι κανίβαλοι είναι και του σαλονιού αλλά και του λιμανιού.

Not me είπε...

Καλησπέρα...
Αυτήν τη στιγμή σου γράφω και ακούω μουσική ,μαζί.Το msn είναι ήδη ανοιχτό,το skype,πιθανόν τις επόμενες στιγμές να χτυπήσει το κινητό ή το σταθερό,κατεβάζω διάφορα αρχεία,έχω βάλει πλυντήριο και θερμοσίφωνα,καπνίζω,πίνω καφέ και ξεκουράζομαι(λέμε τώρα).Αυτό τώρα μετράνε όλα μαζί?lol..
Νομίζω πως συγκεντρώνομαι κυρίως σε ένα,άντε το πολύ πολύ να προσέχω και την μουσική κάπου εκεί στο βάθος...

Υ.Γ.Χάρηκα για την γνωριμία και από δω.....

Coffeemug είπε...

kanivalle και τα δύο εξίσου αποδεκτά και σεβαστά.

Not me καλώς όρισες. ευτυχώς ο θερμοσίφωνας δεν απαιτεί την προσοχή σου. Κι έτσι μπορούμε να σε απολαμβάνουμε εμείς.

pinelopi είπε...

Προς Kanivallo: Όλα αυτά που περιγράφεις συνιστούν το ΣΕΞ, εκτός κι αν κάνω κάτι λάθος εγώ!

kanivallos είπε...

Πηνελόπη με τους πολλούς μνηστήρες, μόλις ανακάλυψες τον τροχό!! :)

pinelopi είπε...

Kanivalle, δεν ξέρω πως είναι το πραγματικό σου όνομα, και φυσικά δεν με ενδιαφέρει..αλλά σίγουρα η επιλογή που έκανες για το blog σου εκφράζει τέλεια τη σκοτεινή φύση σου και την απόλυτη κακεντρέχεια που σε διέπει..ένεκα έμφυτης κανιβαλοσύνης.

Επιστημονική συμβουλή: Αν σε ταπώνουν και σκας, μη το ρίχνεις στη χολή (αυξάνεις πιθανότητες για εμφάνιση καρκίνου), υπάρχουν και τα μπουρδέλα!!!

kanivallos είπε...

ΑΓΓΕΛΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΩΝ

Απήντησα στην Πηνελόπη στο μπλογκ της, με το ανάλογο ύφος που μου επιτέθηκε, διότι εδώ θα καταχραζόμουν τη φιλοξενία της coffeemug.
Αλήθεια, τι να έγινε άραγε?

kanenas είπε...

Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν έγραψα στο blog βάφοντας νύχια!!!
:)

happypepper είπε...

Μου κάνουν εντύπωση κάποιοι άνθρωποι και οι αντιδράσεις τους. (Απευθύνομαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην κόφι μαγκ).
Σου εύχομαι ένα καλό βράδυ σαββάτου.

Coffeemug είπε...

κανίβαλε, όσο αφορά εμένα, μπορεί ο καθένας να εκφράζει την άποψή του ελεύθερα όταν δεν καταπατά την ελευθερία του άλλου να έχει κι εκείνος άποψη. Καμιά φορά όμως οι αντεκκλήσεις δεν έχουν τέλος οπότε ίσως κάποιος επιλέγει να μη δώσει συνέχεια. Προσωπικά το έχω κάνει τις φορές που οι απαντήσεις εκατέρωθεν είναι ατέλειωτες και άκαρπες.

kanenas έτσι και το υποψιαζόμουν αυτό θα ανησυχούσα. Εγώ το έχω κάνει μέχρι και σε φανάρια, μποτιλιαρισμένη στην κίνηση. (και μην κουνάς το κεφάλι σου με συγκατάβαση, οχι δεν πάω να πλύνω καμιά κατσαρόλα) :)

happypepper είναι όντως εντυπωσιακή η διαφορετικότητα. Οσο για το σαββατόβραδο, ξέρεις, έπινα gluhwein σε Βερολινέζικο παζάρι :)

Χαίρομαι πολύ που σας ξαναβρίσκω όλους. Μου λείψατε!